tapeo
1.- banners portada
1.- banners portada
1.- banners portada
1.- banners portada
1.- banners portada
1.- banners portada
1.- banners portada

Sobre el Autor

Artículos Relacionados

4 Comments

  1. 4

    altres ciutadans

    Recolzem el escrit de ARA XABIA. Alerta, PSOE.

    Respuesta
  2. 3

    ARA XÀBIA

    RENOVAR LA CONCESSIÓ DEL NÀUTIC DE XÀBIA? De veritat la generalitat i els propis ajuntaments que reçolcen aquestes “iniciatives” no es paren a pensar d’on van sorgir? Que, des de fa una dècada, aquestos “clubs” s’han obert un poc a fer activitats amb els pobles on estan no amaguen el que ha sigut durant mig segle: un grup d’amics i “socis” que han gaudit d’un tros provilegiat de vora mar sense deixar participar “a los del pueblo” que sempre han mirat de costat. I ara volen l’ajuda i recolçament de la gent? vinga va, no han tingut prou amb les repetides subvencions per quatre vesprades d’escola de vela que han fet? Que torne a mans públiques l’espai que, amb favoritismes politics d’un règim dictatorial, van aconseguir. És un residu del passat franquista d’aquest pais, cal fer públic i a l’abast de la gent el que és de tots. O no, senyors socialistes?

    Respuesta
  3. 2

    Iñaki

    Yo creo que lo lógico es sacar un concurso público y con reglas claras, sin deferencias.
    No sé por qué pero parece que la desde el ayuntamiento la mejor opción es dejarlo a los mismos gestores, que en muchos casos no han hecho mucho más allá de mantener las infraestructuras y privilegios de los socios del club.

    En Denia la Marina trajo una mejora considerable de las infraestructuras, dinamizó el sector náutico y mejoró los servicios para el público general.

    Respuesta
  4. 1

    giortrader

    Además debería fomentarse que los aficionados a la vela ligera que tienen una embarcación pudieran tener acceso y facilidad para poder botar, varar y dejarla en algún sitio como sucedía hace años en la zona pública del puerto donde existe una rampa que se encuentra condenada.

    Respuesta

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

2014 Powered By Wordpress, Goodnews Theme By Momizat Team