Obituario
En record de Carme Codina
Carme ens ha deixat massa prompte, amb tan sols 63 anys.
Se’n va una amiga, una companya i una mestra de cor gran, vital i acollidora, que sempre tenia temps i espai per a tothom.
Al llarg de la seua vida va estar al costat de l’alumnat i de l’escola, amb una dedicació constant, senzilla i discreta, sense buscar mai afalacs ni reconeixements. El seu compromís era el treball ben fet i l’estima repartida.
Carme sabia escoltar i acompanyar, sabia donar consol quan feia falta, i regalar un somriure quan tot semblava més difícil. Era mestra, però també mare, consellera, confident i amiga de companys i famílies. Sempre allunyada de xafarderies, va saber generar consens i respecte, fent fàcil el treball compartit.
Ens queda el record de la seua força davant les dificultats. Va afrontar la malaltia amb actitud lluitadora i valenta, sense perdre mai l’esperança ni l’amor pels seus.
Al seu costat, sempre ha estat Ximo, company de vida i gran persona, que l’ha acompanyada amb estima i dedicació infinita. I l’orgull més gran de Carme: les seues filles, Maria i Llúcia, a qui ha deixat com a herència el millor d’ella mateixa —la tendresa, la bondat i la fortalesa per seguir endavant amb el suport de tota la família que ha estat sempre al seu costat.
La seua empremta no sols queda en l’escola i en l’alumnat que tant la va estimar, sinó també en totes les persones que vam tenir la sort de coincidir amb ella. Ens deixa un llegat de compromís, d’humanitat i de solidaritat que no oblidarem mai.
Carme, gràcies per tot el que ens has donat. El teu record continuarà viu en nosaltres, en cada gest d’estima i de bondat que ens vas ensenyar i en cada somriure que ens vas dedicar.
Descansa en pau, benvolguda amiga.
Francesca Gil Puigcerver

Carme ens ha deixat massa prompte, amb tan sols 63 anys.
Se’n va una amiga, una companya i una mestra de cor gran, vital i acollidora, que sempre tenia temps i espai per a tothom.
Al llarg de la seua vida va estar al costat de l’alumnat i de l’escola, amb una dedicació constant, senzilla i discreta, sense buscar mai afalacs ni reconeixements. El seu compromís era el treball ben fet i l’estima repartida.
Carme sabia escoltar i acompanyar, sabia donar consol quan feia falta, i regalar un somriure quan tot semblava més difícil. Era mestra, però també mare, consellera, confident i amiga de companys i famílies. Sempre allunyada de xafarderies, va saber generar consens i respecte, fent fàcil el treball compartit.
Ens queda el record de la seua força davant les dificultats. Va afrontar la malaltia amb actitud lluitadora i valenta, sense perdre mai l’esperança ni l’amor pels seus.
Al seu costat, sempre ha estat Ximo, company de vida i gran persona, que l’ha acompanyada amb estima i dedicació infinita. I l’orgull més gran de Carme: les seues filles, Maria i Llúcia, a qui ha deixat com a herència el millor d’ella mateixa —la tendresa, la bondat i la fortalesa per seguir endavant amb el suport de tota la família que ha estat sempre al seu costat.
La seua empremta no sols queda en l’escola i en l’alumnat que tant la va estimar, sinó també en totes les persones que vam tenir la sort de coincidir amb ella. Ens deixa un llegat de compromís, d’humanitat i de solidaritat que no oblidarem mai.
Carme, gràcies per tot el que ens has donat. El teu record continuarà viu en nosaltres, en cada gest d’estima i de bondat que ens vas ensenyar i en cada somriure que ens vas dedicar.
Descansa en pau, benvolguda amiga.
Francesca Gil Puigcerver

































Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.128