L’Escola de Plàstica Experimental A. Vives exposa Cloenda 16

26 junio, 2016Por: Carlos López

0
Tiempo de lectura: < 1 minuto

L’Escola de Plàstica Experimental A. Vives de Gata exposa una mostra dels treballs realitzats durant l’any al Casal de la Música de Gata sota el títol de Cloenda.

L’esposició, que va ser inaugurada el passat cap de setmana, recull treballs dels següents autors: Mar Fornes, Mari Marí, Isabel Soler, Blanca Hernando, Juan Escolano, Mª José Cholbi, María Muñoz, Joan Roselló, Said Bensal.lah, Maria Casado, José A. Crisóstomo, Fina Gilabert, Genoveva Regidor, Manuela Paszkowsky, Pepa Caselles, Rosalía Beltrán, Mariví Puigcerver, Pepa Espasa, Empar Escrivà, Mª Isabel de Piero, Isabel de Mata, Giovanni Imbergamo, Paqui Sanz, Pepa Cardona i Bernard Abeling.

Malgrat el títol de Cloenda, el funcionament de l’escola no para durant l’estiu ja que hi ha diverses activitats preparades.
A l’exposició es poden veure obres bidimensionals realitzades amb acrílics, pastel, boli, gravats, llapis, mon objectual, instal·lacions etc. i romandrà oberta fins el 3 de juliol de dimecres a diumenge de 19 a 21h. La mostra compta amb el suport de la regidoria de cultura de l´Ajuntament de Gata.

No te pierdas ninguna noticia de Xàbia al Día

En Xàbia AL Día queremos que no te pierdas ninguna de nuestras noticias, por este motivo hemos puesto en marcha un canal de Telegram a través del cual podrás recibir las noticias más importantes que nuestros redactores ha elaborado durante todo el día. Noticias en muchas ocasiones que no leerás en otros sitios.

Darse de alta es muy fácil. Tienes que tener instalada en tu móvil smartphone la aplicación Telegram (si no la tienes puedes descargarla en el Play Store de Android o el App Store de IOS) y buscar el Canal: xabiaaldia

Una vez accedas al canal tienes que pulsar la opción UNIRME y comenzarás a recibir las noticias del día de lunes a viernes entre las 20 y las 21 de la noche.

Este servicio es totalmente gratuito, y puedes darte de baja en cualquier momento.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.